Меню сайта
Категории раздела
DotA [20]
RPG [10]
AoS [6]
Arena [10]
Melee [6]
TD [10]
Прочее [9]
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Файлы » DotA » DotA v6.72f AI 1.2

DotA v6.72f AI 1.2

DotA v6.72f AI 1.2 Новая версия доты с ботами. В карте произошло много изменений в плане геймплея и устранения багов, как всегда:D. Изменения на английском, так что для тех кто не шарит просто заходите в игру и смотрите сами. Удачи вам в игре

- Fixed: Windrunner group lost bug removed.
- Fixed: Some minor tweak in aiming func.
- Fixed: Human KotL auto-using Recall.
- Fixed: Delay bug in AIAttackedByHumanHero
- Added storing of learn and use skills by heroes.
- Fixed: Magnus' not using Reverse.
- Fixed: Magnus' itembuild.
- Applied range check to Sprout (Furion's) and Shackle (Rhasta, plus disable check). Now both - won't use the spell against enemy out of range -> no rambo mode, no missed Sprout.
- Tauren now use ability to join with idle spirit.
- Fixed: KotL Illuminate, added extra use.
- Improved AI: usage of SandKing's Burrowstrike and Epi-Blink.
- Little improvement on Shadowfiend's Shadow Raze
- Undid all fake abilities, changing base order instead. (Troll's Ranged Whirling Axe, Batrider's - - - Firebreak, Phoenix' Sun Ray)
- Fixed: Akasha not using ulti.
- Fixed: incorrect SunRay order.
- Fixed: Lone Druid not using Rabid and some bug in Battlecry usage.
- Fixed: problems in channel-based skills.
- Fixed: some bugs related to skill learning, esp. Huskar.
- Meld should not decrease building's armor anymore.
- Fair aggro attempt. Orb attack do not count as attack.
- Fixed: Leshrac's AI (now use Edict and Nova properly)
- Applied the "free mode" to AI's scroll of town portal (supposedly decrease tp-cancel probability).
- AI Assault Cuirass Recipe fix: 1500 -> 1300
Просмотров: 2550 Загрузок: 635 Комментарий нет
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход
Новые карты